Tuesday, November 3, 2009

Buku I: Ikhtiar Penyembuhan Penyakit

(Sila klik pada tajuk di atas untuk imej lebih jelas)

oleh Prof Dato Dr. Haron Din - merupakan Pengasas dan Penasihat Darussyifa'

Buku ini disyorkan setiap rumah, setiap keluarga dan seeloknya setiap orang(bagi yang bujang) patut / Harus / Perlu memilikiNYA. Pelbagai jenis DOA MUSTAJAB untuk pelbagai jenis Penyakit yang bersumberkan Al Quran dan As Sunnah. Doa-doa ini adalah kompilasi DOA yang diamalkan secara berterusan dan digunakan oleh Tuan Guru sendiri dan menjadi asas amalan bagi ahli-ahli dan perawat Darussyifa. Bentuknya Kecil, Kompak dan mudah dibawa.

Mutakhir kini, pelbagai penyakit biasa & 'pelik' telah melanda semua umat manusia sama ada di negara kita sendiri juga di merata negara. Siapalah lagi, penyelamat yang kita mahu harapkan selain ubat-ubatan klinikal & juga bantuan pakar-pakar Doktor? Tidak lain tidak bukan, kamu, saya dan kita semualah! Yang perlu berusaha beramal dengan YAKIN sentiasa dengan DOA!

Dicadangkan dijadikan sebagai buah tangan / hadiah buat :
  1. Si Pesakit yang anda ziarahi agar memudahkan beliau menemukan doa yang sesuai dengan kesakitan yang dideritai semasa itu. (daripada memberikan buah/makanan yang kadang kala mustahil untuk si pesakit jamah;)
  2. Juga boleh dijadikan sebagai hadiah Hari Lahir, Hari Ibu, Hari Bapa, Hari Perpisahan, Hari-hari Istimewa lain.
  3. Hantaran Perkahwinan (amat sesuai sebagai asas permulaan kehidupan alam baru).
  4. Hadiah Dapat Bayi.
  5. Didermakan atau digunakan di Masjid atau di Surau-surau.
Mengapa sesuai? Jawapannya akan di jelaskan untuk entry seterusnya ya...

Nah, inilah peluangnya! Hanya RM15 senaskah (Harga tidak termasuk kos Pos).
Sekiranya berminat dan berasa sukar (dengan pelbagai alasan) untuk mendapatkan buku ini, SPECIAL OFFER! Kami dengan senang hati menawarkan khidmat penghantaran percuma jika tempahan melebihi 10 buah buku bagi mereka yang berada di kawasan Kajang / Bangi / Serdang sahaja.

Berkongsi Ilmu, Mencari Ukhuwwah sambil ber OnlineBisnes..

Dedikasi oleh,




1 comments:

Jue-Isteri_Ibu said...

Assalamualaikum
Saya Julaiha dari Kemuning Utama. Saya memang tgh mencari pengedar buku ini dan saya berminat utk menbelinye sebuah. Boleh kah Cik poskan utk saya. Berapa harga termasuk pos.

Terima kasih banyak..

Post a Comment

Buku

 

Template by NdyTeeN